koleksi peribadi dikongsi bersama insan2 disayangi

kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (215) suara hatiku (198) nikmat Allah (140) Alhamdulillah (134) cinta....kasih..sayang...hubbyku (127) ilmu (105) belajar (89) CHAPTER HIDUPKU..... (86) memori oh memori (74) Puisi/Sajak/Gurindam (72) kerjayaku (70) cabar minda (68) D'Perantauan (65) nasihat (59) berita (44) keluargaku (43) 1 entri 2 stories (40) kerjayaku...kemahiran (40) Chef Shikin...cooking skill (39) cabar diri... (38) Pergilah bercuti (36) dari seorang sahabatku (35) Mari Melancong (30) Usahawan (29) dugaan..ujian hidup (29) Siapa kau...dihatiku? (26) resepi aku (24) ESQ165 (23) Motivasi diri (22) My Dreams Come True (22) pengalaman (21) sunnah (17) lucu... (16) Travel logku (15) teratak aish (15) tin@teratak aish (13) BUKU (12) art theraphy (12) HOMEMADE SOAP (11) Premium Beautiful (11) Tazkirah (11) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) USAHAWATI UTARA. (10) Aku Adalah Aku (9) Harilahirku....Shikin Sayang (9) PENTING (8) Best From Northern Series (7) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) Terapi (7) berkebun (7) hobi (7) imotivasi.com (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) Datuk Maznah Hamid (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) PETUA TO' NENEK (6) Pengumuman (6) Yuniarko Sukendro (6) cinta....kasihsayang... (6) kemahiran belajar. (6) program (6) EID MUBARAK (5) I AM AGEL (5) IAB (5) IABU (5) Joke of the day (5) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) dari blog MITI's (5) lucu (5) Doaku (4) Falsafah...fail sampah (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) Istikharahku (4) LEGASI (4) Musibah (4) Fig Colector (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Mutiara kata.... (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) BAHAYA.... (2) CAT WORLD (2) FAKTA VS AOTA (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Jadilah Diri Sendiri (2) Majlis Perkahwinan (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) Penulisan (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) my video (2) Ben Ashaari ...otai blogger (1) DAO (1) DIY PROJEK (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) Kedah Negeriku (1) MAS (1) NLP (1) PROJEK (1) Pekeliling oh pekeliling (1) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) SELAMAT HARI GURU (1) T (1) UB (1) al (1) kreativiti (1) pohon syurga (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Thursday, June 17, 2010

landskap aku.....dah orang lain buat....

Nak tanam pokok buluh daam pasu nak kena pergi beli pasu. Memang bila aku tengok rumah dia memang semuanya macam yang aku hendak. Aku memang ada persamaan dengan dia ke dengan bini dia?

Dulu aku dok lukis alih-alih dia yang buat kat rumah dia...tapi aku rasa ini semua sebab aku yang dok syok sendiri lah. Design macam nak rak tapi tak da modal nak buat jadi orang lain buat dululah.
Tak pa lepa ni aku langgan majalah international jadi landscap aku pun nanti mesti intenational jugalah....kena cari modal... nak buat landscap ni.

:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Sayang Shikin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in