koleksi peribadi dikongsi bersama insan2 disayangi

kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (212) suara hatiku (198) nikmat Allah (140) Alhamdulillah (127) cinta....kasih..sayang...hubbyku (127) ilmu (102) belajar (87) CHAPTER HIDUPKU..... (80) Puisi/Sajak/Gurindam (72) memori oh memori (72) kerjayaku (69) D'Perantauan (65) cabar minda (63) nasihat (58) keluargaku (42) Chef Shikin...cooking skill (39) kerjayaku...kemahiran (39) berita (38) cabar diri... (37) Pergilah bercuti (35) 1 entri 2 stories (34) dari seorang sahabatku (32) Mari Melancong (30) dugaan..ujian hidup (29) Usahawan (28) Siapa kau...dihatiku? (24) resepi aku (24) ESQ165 (23) My Dreams Come True (21) pengalaman (21) Motivasi diri (19) sunnah (17) lucu... (16) teratak aish (15) Travel logku (13) tin@teratak aish (13) art theraphy (12) HOMEMADE SOAP (11) Premium Beautiful (11) Tazkirah (11) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) USAHAWATI UTARA. (10) Harilahirku....Shikin Sayang (9) PENTING (8) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) Terapi (7) berkebun (7) hobi (7) imotivasi.com (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) PETUA TO' NENEK (6) Yuniarko Sukendro (6) kemahiran belajar. (6) program (6) EID MUBARAK (5) I AM AGEL (5) IAB (5) Joke of the day (5) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (5) Pengumuman (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) cinta....kasihsayang... (5) dari blog MITI's (5) lucu (5) Falsafah...fail sampah (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) Istikharahku (4) LEGASI (4) Musibah (4) Datuk Maznah Hamid (3) Fig Colector (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Mutiara kata.... (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) CAT WORLD (2) Doaku (2) FAKTA VS AOTA (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Majlis Perkahwinan (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) my video (2) BAHAYA.... (1) Ben Ashaari ...otai blogger (1) DAO (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) Kedah Negeriku (1) MAS (1) Pekeliling oh pekeliling (1) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) SELAMAT HARI GURU (1) T (1) UB (1) al (1) pohon syurga (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Monday, October 10, 2011

PEMENANG GIVEAWAY 4 BY 4 SHIKIN SAYANG

Terimakasih  kerana mendoakan kebahagiaan kami dunia  dan  akhirat. Semoga Allah  SWT  mempermudahkan  segala  urusan  kami  dalam  mencari  redhoNYA .Beroleh keturunan dan rezeki yang melimpah ruah dari  khazanahNYA. Semoga kami diberkati di dunia dan akhirat dalam rahmat dan redho Allah SWT. Ameen
PEMENANG PERTAMA

http://along-nidar.blogspot.com/2011/07/giveaway-4by4-shikin-sayang.html
Prague...jam dinding handmake..kecil  je  tapi harga....bertuah  sbb Shikin sendiri  tak  beli untuk  diri  sendiri  jadi  tengok  gambarjelah  lepas  ni..

 PEMENANG  KEDUA
http://suzie284contest.blogspot.com/2011/06/giveaway-4by4-shikin-sayang.html
Kenangan  SPAIN...tak  sempat  nak  shopping  jadi  beli  kat dalam kapal terbang saja.....

  PEMENANG  KETIGA

http://addienblog.blogspot.com/2011/06/giveaway-4by4-shikin-sayang.html
Dari London..perhiasan dinding.harap jadi kenangan  dan ada  beberapa  hadiah lagi untuk Dien  sbb sentiasa  mendahului  jadi  Kak Shikin masukkan sekali  semua  dlam  kotak  nanti.

PEMENANG  KEEMPAT

Hadiah dari Shenzhen, China

 TAHNIAH...TAHNIAH..TAHNIAH

Hadiah-hadiah  cenderahati  lain  yang  menanti.....memang  beli 44  hadiah  pun  untuk  disedekahkan sempena harilahir hubby  ke  44thn
SEMOGA DIBERKATI  ALLAH....
NANTI  BILA  DAPAT  KEPUTUSAN  SILA  SIARKAN DI BLOG  ANDA...DAN  BILA  DAPAT  HADIAH  NANTI  SUDILAH  KIRANYA MENAYANGKAN  SEMULA  KEPADA SHIKIN SAYANG DAN  HUBBY...
kepada semua  yang  menyertai  terima kasih kerana  sudi mengikuti  blog  Shikin Sayang...dan sila tinggalkan alamat anda  semua  untuk penghantaran hadiah. Mungkin agak  bertembung dengan bungkusan raya  jadi  harab  bersabarlah ye...Tunggu hadiah Giveaway 4by4 Shikin Sayang yang tak seberapa  ini. Semoga  ianya juga  sebahagian dari  ibadah di bulan Ramadhan yang  berkah  ini. Berkongsi  bahagia  bersama insan-insan disekeliling  kita. Semoga Allah  SWT  mengurniakan kebahagiaan  dan rezeki  yang  melimpah ruah  buat  semua  yang  sudi  mendoakan Shikin dan hubby  serta  memanjangkan usia  kami  dalam  ibadat  kepadaNya.Semoga Allah SWT  mempermudahkan segala  urusan kami di  dunia  dan  akhirat  dan  menjauhkan kami  dari  maksiat dan fitnah. Ameen.



:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Shikin berkongsi bukan untuk dinilai atau dikeji...ikhlas luahan hati Sayang Shikin

15 comments:

BONDA SAYANG said...

TAHNIAH,
SILA HANTARKAN ALAMAT ANDA KEPADA SHIKIN SAYANG UNTUK PROSES PENGHANTARAN HADIAH.........PENGUMUMAN DIBUAT AWAL SEHARI SEBAB 8.8. ADALAH TARIKH KERAMAT YG SEPATUTNYA DIHAPUSKAN DARI KENANGAN INI. JADI SHIKIN KELUARKAN AWAL SEHARILAH..
APAPUN TAHNIAH
SEMOGA BAHAGIA SELALU. AMEEN

Nida said...

As-salam Kak Shikin..

Alhamdulillah, syukur, terima kasih kerana memilih kisah kami sebagai pemenang pertama, kami doakan semoga Kak Shikin berbahagia bersama insan tersayang sehingga ke hujung nyawa...ameeeeennnn

Terima kasih sekali lagi...

p/s: Insya Allah saya akan datang sekali lagi esok hari bersama entri penghargaan :)

Mama Zharfan said...

salam,
tqvm sbb sudi pilih me sbg pemenang tempat kedua, and tq sgt2 sbb usi inform
me dh email my details :)
nanti me buat entry psl this winning :)
salam ramadhan al-mubarak :)

Nida said...

As-salam Kak Shikin..

Nida telah menghantar maklumat yang diperlukan, moga selamat diterima (radinsah@gmail.com)

Ini entri penghargaan dari Nida:

http://along-nidar.blogspot.com/2011/08/selautan-terima-kasih-buat-kak-shikin.html

terima kasih sekali lagi... (mood happy sampai sekarang terasa..:) )

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum kak shikin :)

Alhamdulillah,tahniah kpd pemenang!^_^ tumpang kegembiraan mereka..seronok baca kisah sayang mereka ^_^

terima kasih kak shikin..bagi kami semua cenderahati juga ^_^ nnt sy bg alamat hee~~

ALVAS-87-CONTEST said...

dah ada saya email dah..

ako_2311@yahoo.co.uk

vanillagirls said...
This comment has been removed by the author.
vanillagirls said...

kak shikin,saya dah emailkan alamatkan...

tahniah kepada pemenang... ^^

BONDA SAYANG said...

Salam..
Semua peserta dapat hadiah sebab semua hadia ada 44 hadiah jadi cukup untuk semualah..Shikin buat pun untuk suka dan bersedakah sambil berkongsi bahagia dengan semua..Terimalah ikhas dari Shikin.

nanakimie said...

thanks a lot sis:) tahniah pada pemenang2!

nana da send alamat kat email sis,xdapat infom nana ye:)

mas said...

salam kak shikin..
makasih banyak melayakkan mas dpt tempat ke-4..touching sangat..luv u muaaah...hehehe

BONDA SAYANG said...

ALAHAI...RAMAI YANG TAK HANTAR ALAMAT LAGI...RASANYA HADIAH SEMUA TERPAKSA DIPOS SELEPAS CUTI RAYA SEBAB NAK BALIK RAYA KE KEDAH 20 HB OGOS HINGGA 5 SEPTEMBER....

saveqmm said...

Salam kak shikin..salam ramadhan..maaf ya kak lambat sikit bagi alamat..maaf juga jika menyusahkan akak..sini saya sertakan alamat saya..

Sabarudin Bin Muhd MUdding
D/A RAhma Bin Muhd Mudding
Wira HL Coating S/B,TB 9185,Lot 42, New Hua Dat
91025 Tawau,Sabah..

Terima kasih kak sebab sudi beri cenderahati pada kami semua..semoga murah rezeki..amin

GaRy™ said...

erk.. sori lambat... hehe... ni alamat saya bonda (saya dapat ka?.. =)

8786 lorong 2 taman wawasan, jalan utara, 91000 tawau, sabah.

bestnya hadih2 tuh bonda... hehe..

cikpuanhady said...

salam kak, sori lambat bagi details..heheh..me dah emel dah.. tahniah juga buat pemenang yg lain..me ada buat tq entri, publish jam 10.32 pagi kat blog bawah ni..

Belog kami :Notre Belle Histoire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in