koleksi peribadi dikongsi bersama insan2 disayangi

kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (212) suara hatiku (198) nikmat Allah (140) Alhamdulillah (127) cinta....kasih..sayang...hubbyku (127) ilmu (102) belajar (87) CHAPTER HIDUPKU..... (80) Puisi/Sajak/Gurindam (72) memori oh memori (72) kerjayaku (69) D'Perantauan (65) cabar minda (63) nasihat (58) keluargaku (42) Chef Shikin...cooking skill (39) kerjayaku...kemahiran (39) berita (38) cabar diri... (37) Pergilah bercuti (35) 1 entri 2 stories (34) dari seorang sahabatku (32) Mari Melancong (30) dugaan..ujian hidup (29) Usahawan (28) Siapa kau...dihatiku? (24) resepi aku (24) ESQ165 (23) My Dreams Come True (21) pengalaman (21) Motivasi diri (19) sunnah (17) lucu... (16) teratak aish (15) Travel logku (13) tin@teratak aish (13) art theraphy (12) HOMEMADE SOAP (11) Premium Beautiful (11) Tazkirah (11) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) USAHAWATI UTARA. (10) Harilahirku....Shikin Sayang (9) PENTING (8) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) Terapi (7) berkebun (7) hobi (7) imotivasi.com (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) PETUA TO' NENEK (6) Yuniarko Sukendro (6) kemahiran belajar. (6) program (6) EID MUBARAK (5) I AM AGEL (5) IAB (5) Joke of the day (5) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (5) Pengumuman (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) cinta....kasihsayang... (5) dari blog MITI's (5) lucu (5) Falsafah...fail sampah (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) Istikharahku (4) LEGASI (4) Musibah (4) Datuk Maznah Hamid (3) Fig Colector (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Mutiara kata.... (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) CAT WORLD (2) Doaku (2) FAKTA VS AOTA (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Majlis Perkahwinan (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) my video (2) BAHAYA.... (1) Ben Ashaari ...otai blogger (1) DAO (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) Kedah Negeriku (1) MAS (1) Pekeliling oh pekeliling (1) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) SELAMAT HARI GURU (1) T (1) UB (1) al (1) pohon syurga (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Monday, May 2, 2011

RICHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH......I miss you

Rich really miss you...............itulah bisik hatiku setiap kali buka gambar Rich. Bila tengok gambar  dia  mesti air  mata  ini mengalir  sebab  aku sangat  rindu  pada  Rich.Entah  kenapa  mudah  sangat aku  jatuh hati  dengan makhluk  Allah  ini....adakah  kerana hatiku  terlalu  lembut...atau  kerana aku kesunyian..cuma  Allah  yang Maha Mengetahui.
Tubuh  gebu dan kesejukan  hidung Rich  sentiasa mengingatkan  aku padanya.Kalau dia  ada mungkin sekarang  boleh bermain dengan dia  dan  mungkin  tak  sunyi  macam  sekarang..rindunya  pada Rich.
Baru-baru  ini  ada  ibu kucing CINDAI  melahirkan  anak-anak  yang  comel  sangat  ada  enam  ekor  semuanya....dankhabar  yang mengembirakan aku  ialah  aku  temui pengganti Rich..All  black..ekarang  aku  dah  ada Rich II..
Anak-anak Cindai  ni macam-macam  warna  dia..memang  dah dasar  kucing  memang  banyak  laki..hahaha  sebab tulah manusia  Allah  bagi  akal  jangan  jadi  macam  haiwan...kalau  tak  susah  nak  detect waris.
Ada enam  ekor dan semua  dah  kena  booking..kalau ada  rezeki aku  umur panjang  Rich II akan  balik  ke  appartment bila dia  boleh  berdikari dan tak  minum susu  ibu  dia  lagi..Mungkin  kalau rezeki  aku  aku  akan  bawa  balik  yang  lain  yang  tak  ada  orang  booking...lagipun  bukan  ada  sapa  kat  rumah  baik  aku  kawan  dengan  kucing  dari  duk  layan  kerenah  manuia  di laman chating ini...aduh boleh  sakit  jiwa...
RICH II....yang  Saifudin pegang tu..dia  tengah menyusu tak  sampai hati nak angkat nak  ambil  gambar  dia..Apapun  tunggu  dia  besar  sikit baru bawa  balik.

:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Shikin berkongsi bukan untuk dinilai atau dikeji...ikhlas luahan hati Sayang Shikin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in