koleksi peribadi dikongsi bersama insan2 disayangi

kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (212) suara hatiku (198) nikmat Allah (140) Alhamdulillah (127) cinta....kasih..sayang...hubbyku (127) ilmu (102) belajar (87) CHAPTER HIDUPKU..... (80) Puisi/Sajak/Gurindam (72) memori oh memori (72) kerjayaku (69) D'Perantauan (65) cabar minda (63) nasihat (58) keluargaku (42) Chef Shikin...cooking skill (39) kerjayaku...kemahiran (39) berita (38) cabar diri... (37) Pergilah bercuti (35) 1 entri 2 stories (34) dari seorang sahabatku (32) Mari Melancong (30) dugaan..ujian hidup (29) Usahawan (28) Siapa kau...dihatiku? (24) resepi aku (24) ESQ165 (23) My Dreams Come True (21) pengalaman (21) Motivasi diri (19) sunnah (17) lucu... (16) teratak aish (15) Travel logku (13) tin@teratak aish (13) art theraphy (12) HOMEMADE SOAP (11) Premium Beautiful (11) Tazkirah (11) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) USAHAWATI UTARA. (10) Harilahirku....Shikin Sayang (9) PENTING (8) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) Terapi (7) berkebun (7) hobi (7) imotivasi.com (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) PETUA TO' NENEK (6) Yuniarko Sukendro (6) kemahiran belajar. (6) program (6) EID MUBARAK (5) I AM AGEL (5) IAB (5) Joke of the day (5) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (5) Pengumuman (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) cinta....kasihsayang... (5) dari blog MITI's (5) lucu (5) Falsafah...fail sampah (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) Istikharahku (4) LEGASI (4) Musibah (4) Datuk Maznah Hamid (3) Fig Colector (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Mutiara kata.... (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) CAT WORLD (2) Doaku (2) FAKTA VS AOTA (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Majlis Perkahwinan (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) my video (2) BAHAYA.... (1) Ben Ashaari ...otai blogger (1) DAO (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) Kedah Negeriku (1) MAS (1) Pekeliling oh pekeliling (1) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) SELAMAT HARI GURU (1) T (1) UB (1) al (1) pohon syurga (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Tuesday, November 30, 2010

Selamat Mengambil keputusan PSPM 1 Sesi 2010/2011

Berdebar-debar jantung ketika menunggu keutusan....jadi sekarang ni semua pelajar PSPM 1 sesi 210/2011  sedang berdebar-debar menanti......sbar..banyak berzikir..

Akal manusia sering memikirkan seuatu yang negatif sedangkan kejadian akal itu sendiri adalah positif lumrahnya...fikir-fikirkanlah..

Gunakan akal anda untuk melihat setiap keindahan aura tenaga warna..
Buat semuat pelajar PSPM 1 sekareang ini sedang berdebar-debar menunggu keputusan....sepanjang  pagi ni dah ramai datang  bertanya berapa orang kena'kick' tendang dari KML tahun ini...Jawapan Shikin senang je supaya mereka tak panik...
"22 orang...je"
"Mana mem tau 22 je...?"
"Dalam padang main bola sepak 11 lawan 11 jadi 22 je lah....jadi janganlah risau....kan nak ambil keputusan je"....
Apa yang kita dapat hari ini adalah hasil yang kita tuai selepas berhempas pulas menyemai, menanam dan membaja  sebelum ini...jadi terima jelah hasil nya..jangan bimbing..
KINI JAWAPANNYA PAST....207 ORANG PELAJAR MENDAPAT 4.0 DAN 25 PELAJAR GAGAL DAN TERPAKSA GULUNG TIKAR BALIK KAMPUNG...KML JUGA MENCATAT REKOD PENCAPAI TERTINGGI BAGI MATIMATIK DAN AKAUN ..DAN SIFAR F.
:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Sayang Shikin

1 comment:

Shikin said...

Tahniah kepada semua pelajar PSPM Sem 1 yang berjaya dengan cemerlang. Bagi pelajar-pelajar yang tidak mencapai target yang ditetapkan...teruskan usaha. Bagi yang gagal dan terpaksa pulang ..jangan putus asa dan teruskan usaha anda dan mungkin ini adalah satu laluan pengalaman untuk anda lebih mengenal diri. Teruskan belajar dan sesungguhnya hanya dengan ilmu manusia meperolehi kejayaan di duni dan akhirat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in