kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (221) suara hatiku (203) Alhamdulillah (152) cinta....kasih..sayang...hubbyku (151) nikmat Allah (144) ilmu (109) CHAPTER HIDUPKU..... (96) belajar (90) memori oh memori (75) Puisi/Sajak/Gurindam (74) kerjayaku (73) cabar minda (70) D'Perantauan (65) 1 entri 2 stories (64) nasihat (62) berita (47) keluargaku (44) kerjayaku...kemahiran (44) Chef Shikin...cooking skill (43) cabar diri... (41) Pergilah bercuti (38) Aku Adalah Aku (37) dari seorang sahabatku (35) Mari Melancong (31) Usahawan (30) dugaan..ujian hidup (29) Motivasi diri (28) Siapa kau...dihatiku? (28) resepi aku (27) My Dreams Come True (25) Travel logku (25) BUKU (23) ESQ165 (23) Penulisan (23) pengalaman (22) lucu... (17) sunnah (17) teratak aish (17) Aku Anak Pomen (16) Harilahirku....Shikin Sayang (14) Tazkirah (14) tin@teratak aish (14) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (13) art theraphy (12) Doaku (11) HOMEMADE SOAP (11) Jadilah Diri Sendiri (11) Premium Beautiful (11) USAHAWATI UTARA. (11) Best From Northern Series (10) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) berkebun (9) hobi (9) PENTING (8) Pengumuman (8) Terapi (8) cinta....kasihsayang... (8) Aku Banggali (7) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) imotivasi.com (7) kemahiran belajar. (7) lucu (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) Datuk Maznah Hamid (6) EID MUBARAK (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) IABU (6) Joke of the day (6) PETUA TO' NENEK (6) Yuniarko Sukendro (6) program (6) ANEKDOT (5) Aku Poshtun (5) I AM AGEL (5) IAB (5) Istikharahku (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) dari blog MITI's (5) Falsafah...fail sampah (4) Fig Colector (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) LABBAIK COUNSELLING AND CONSULTANCY CLINIQUE (4) LEGASI (4) Musibah (4) kreativiti (4) Bookreview (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Majlis Perkahwinan (3) Mutiara kata.... (3) SELAMAT CURTAIN KEDAH (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) BAHAYA.... (2) Birthday Vacation (2) CAT WORLD (2) COVID19 (2) FAKTA VS AOTA (2) HARI ANUGERAH KUALITI DAN INOVASI (2) Habib (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Inovasi (2) Karya Kreatif (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (2) SELAMAT HARI GURU (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) al (2) my video (2) pohon syurga (2) Ayah (1) Ben Ashaari ...otai blogger (1) Business (1) DAO (1) DIY PROJEK (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) IRFAN KHAIRI (1) Info Niaga (1) Kartun (1) Kedah Negeriku (1) Langsir (1) MAS (1) Mak Dan Ayah (1) Maulidurasul (1) NLP (1) PROJEK (1) Pekeliling oh pekeliling (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) Selamat Hari lahir (1) T (1) UB (1) perniagaan (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Sunday, August 1, 2010

Terima kasih WARGA IPDA

Tiada ucapan yang lebih indah dari terima kasih dan atas segala yang aku lalui di IPDA.... syukur kepada Allah kerana memberi peluang untuk aku bersama IPDA selama empat tahun....setelah impianku 20 tahun aku bersyukur kerana Allah memakhbulkannya. Sebab itu aku selalu berkata aku adalah hambaNYA yang bertuah kerana setiap permintaanku tidak pernah ditolak oleh Allah SWt dan aku yakin seandainya aku menerima setiap yang aku pinta walaupun dalam bentuk yang berbeza dan mungkin jauh dari apa yang aku pinta tetapi--di penghujungnya aku tahu kenapa Allah memberikan aku segala itu. Alhamdulillah.

Aku bersyukur kerana aku berpeluang menjadi warga IPDA ...sungguh indah kehidupan di IPDA dan dunianya walaupun ke kadang kita akan bertemu dengan duri dan ranjaudi dalamnya tetapi itulahhakikat yang mendewasakan diriku. aku mengenal erti kasih,sayang, rindu, dendam dan cinta sepanjang aku berada di IPDA.....aku tahu bukan mudah untuk diriku menyeuaikan diri dalam sesuatu keadaan tetapi aku yakin aku lakukan sesuatu selama ini hanya kerana Allah dan sekarang aku yakin  Allah mengaturkan sesuatu yang lebih baik untuk diriku...

 Terima kasih warga KEKELIP terutama pengerusinya danjuga barisan AJK yang menganjurkan  jauan perpisahan untuk aku...sangat indah untuk ku kenang. ...terima kasih yang tidak terhingga..memori aku bersama KEKELIP sangat akrab terutama bersama Allahyarham B..Shooaibi.Aku sangat bersyukur kerana sepanjang aku di IPDA aku ada ramai insan-insan yang sangat menyentuh hati dan perasaan aku. Aku ada ramai yang sangat menyayangi aku dan aku juga sangat menyayangi mereka.....hanya Allah yang tahu isi hati ini ...hanya kepada Allah ku berdoa agar mengurniakan keberkatan buat semua insan yang menyayyangi dan ikhlas mendampingiku dan aku bersyukur kerana aku menambah koleksi insan yang aku sayang an rindu dalam hidupku.

Terima kasih atas segalanya dan aku bersyukur kerana aku adalah ex-IPDA...aku bangga menjadi warga IPDA...Sinar Ilmu di Utara.erima kasih semua...shikin sayang semua..shikin rindu semua...walaupun ada yang tak suka pada shikinitu adatlah ...sebab  bos Shikin pernah berkata kalau dalam 100orang yang ak suka kat kita 10 orang kira normallah dan cukuplah kalau dalam 100 orang ada seorang yang menyayangi kita dengan seikhlas hati...semoga Allah memberikan kebahagiaan dankeberkatan buat insan-insan yan ikhlas itu...Shikin akan merindui semua....Sayang Shikin pergi buat seentara waktu kalau ada rezeki InsyaAllah Shikin akan kembali ke IPDA atau ke Kedah lagi ...habis beteri...sambung nanti...

 

:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Sayang Shikin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in