kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (221) suara hatiku (203) Alhamdulillah (152) cinta....kasih..sayang...hubbyku (151) nikmat Allah (144) ilmu (109) CHAPTER HIDUPKU..... (96) belajar (90) memori oh memori (75) Puisi/Sajak/Gurindam (74) kerjayaku (73) cabar minda (70) D'Perantauan (65) 1 entri 2 stories (64) nasihat (62) berita (47) keluargaku (44) kerjayaku...kemahiran (44) Chef Shikin...cooking skill (43) cabar diri... (41) Pergilah bercuti (38) Aku Adalah Aku (37) dari seorang sahabatku (35) Mari Melancong (31) Usahawan (30) dugaan..ujian hidup (29) Motivasi diri (28) Siapa kau...dihatiku? (28) resepi aku (27) My Dreams Come True (25) Travel logku (25) BUKU (23) ESQ165 (23) Penulisan (23) pengalaman (22) lucu... (17) sunnah (17) teratak aish (17) Aku Anak Pomen (16) Harilahirku....Shikin Sayang (14) Tazkirah (14) tin@teratak aish (14) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (13) art theraphy (12) Doaku (11) HOMEMADE SOAP (11) Jadilah Diri Sendiri (11) Premium Beautiful (11) USAHAWATI UTARA. (11) Best From Northern Series (10) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) berkebun (9) hobi (9) PENTING (8) Pengumuman (8) Terapi (8) cinta....kasihsayang... (8) Aku Banggali (7) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) imotivasi.com (7) kemahiran belajar. (7) lucu (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) Datuk Maznah Hamid (6) EID MUBARAK (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) IABU (6) Joke of the day (6) PETUA TO' NENEK (6) Yuniarko Sukendro (6) program (6) ANEKDOT (5) Aku Poshtun (5) I AM AGEL (5) IAB (5) Istikharahku (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) dari blog MITI's (5) Falsafah...fail sampah (4) Fig Colector (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) LABBAIK COUNSELLING AND CONSULTANCY CLINIQUE (4) LEGASI (4) Musibah (4) kreativiti (4) Bookreview (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Majlis Perkahwinan (3) Mutiara kata.... (3) SELAMAT CURTAIN KEDAH (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) BAHAYA.... (2) Birthday Vacation (2) CAT WORLD (2) COVID19 (2) FAKTA VS AOTA (2) HARI ANUGERAH KUALITI DAN INOVASI (2) Habib (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Inovasi (2) Karya Kreatif (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (2) SELAMAT HARI GURU (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) al (2) my video (2) pohon syurga (2) Ayah (1) Ben Ashaari ...otai blogger (1) Business (1) DAO (1) DIY PROJEK (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) IRFAN KHAIRI (1) Info Niaga (1) Kartun (1) Kedah Negeriku (1) Langsir (1) MAS (1) Mak Dan Ayah (1) Maulidurasul (1) NLP (1) PROJEK (1) Pekeliling oh pekeliling (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) Selamat Hari lahir (1) T (1) UB (1) perniagaan (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Sunday, March 20, 2011

Bila Tiga Sahabat Bertemu.........


 Siapa sangka setelah hampir 23 tahun kami tak berjumpa akhirnya sempat juga kami lepak-lepak macam zaman muda remaja dulu..Yang peliknya masa zaman muda remaja dulu tak pernah pun kami lepak kat shopping komplek .... 
 
 Noor Azizan Awang classmate aku masa di SMDSO dari form 4 hingga habis SPM lepas tu dia sambung belajar kat UTM ....dan akhirnya putus hubungan...dan memang masa sekolah sangat rapat macam adik beradik.
 Ni pula sahabat sekontinjen  SMDSO ..Azman Arob..dia ni masa zaman sekolah memang pemalu habis..kalau nak tegur perempuan tak pernahnye..tambah  nak tegur aku masa sekolah dulu memang keramat hidup rasanya...hehehe tapi sapa sangka dapat jumpa balik selepas sekian lama..
 Jan Badakitulah gelaran Azizan sampai sekarang..tapi aku memang tak pernah panggil dia mcm tu sbb aku tak suka dengan gelaran..sbb silap haribulan orang panggil aku gajah maunya aku mengamuk...nasib baik tak de sapa gelar aku masa sekolah..
 Lepak santai di Coffee beans ...tah apa ke namanya sebab aku memang jarang lepak ka kedai kopi ni..
 Sempat juga pergi tengok wayang...adui nak isi masa lapang terpaksalah jan temankan aku dan Man sbb aku tahu dia  kesian kat Man. Masa zaman sekolah dulu kalau org ajakpun jangan haraplah aku nak pergi tengok..hanya tengok wayang ngan family je...kawan-kawan tak pernah..

 Macam kata Azizan siapa sangka dah 20 tahun boleh duk melepak kat sambil window shopping...
Putehnya..cik puteh.
 Ni kalau bini tengokgambar ni mesti kantoi..tapi tak pe bukan ada niat tak baik pun sebab kami ni kawan lama jadi sekadar berkongsi cerita...
 Jan sempat lagi shopping kat anak..tak pe nanti datang bawak anak bini pulalah...bahagia tengok kwan-kawan dah berjaya..






 The mind...dah banyak kali aku datang ke sini terutama bila ada meetng kat Golden Palace Hotel..hai inilah rezeki kata orang. Alhamdulilah semua dah berjaya ..

 Ini je yang kami makan sbab masing-masing dah kenyang...lagipun kalau bersembang memang dah lupa nak makan..
Peace ke dua..hehehe..jangan tak sangka  Man ni pun masih bujang lagi..
Ni dah nak lawan bercekak pinggang nak buat keputusan sapa lebih kuat  ke...
 Sampai jam 11 tengah malam boleh duk lepak-lepak lagi...alahai inilah kalau tigaa sahabat lama bila bertemu...
Apa yang pasti inilah sahabatku masa zaman persekolahan dulu.. terima kasih Azizan n Man yang melayan aku sepanjang hari...sampai ke lewat malam..
Angkat sumpah....hehehe tak buat maksiat...InsyaAllah
 Semoga Allah SWT membahagiakan sahabat-sahabatku dan sentiasa merahmati mereka. Semoga  mendapat rahmat dan berkat dari Allah dalam setiap usaha yang dilakukan.Amin.
:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Sayang Shikin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in