kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (221) suara hatiku (203) Alhamdulillah (152) cinta....kasih..sayang...hubbyku (151) nikmat Allah (144) ilmu (109) CHAPTER HIDUPKU..... (96) belajar (90) memori oh memori (75) Puisi/Sajak/Gurindam (74) kerjayaku (73) cabar minda (70) D'Perantauan (65) 1 entri 2 stories (64) nasihat (62) berita (47) keluargaku (44) kerjayaku...kemahiran (44) Chef Shikin...cooking skill (43) cabar diri... (41) Pergilah bercuti (38) Aku Adalah Aku (37) dari seorang sahabatku (35) Mari Melancong (31) Usahawan (30) dugaan..ujian hidup (29) Motivasi diri (28) Siapa kau...dihatiku? (28) resepi aku (27) My Dreams Come True (25) Travel logku (25) BUKU (23) ESQ165 (23) Penulisan (23) pengalaman (22) lucu... (17) sunnah (17) teratak aish (17) Aku Anak Pomen (16) Harilahirku....Shikin Sayang (14) Tazkirah (14) tin@teratak aish (14) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (13) art theraphy (12) Doaku (11) HOMEMADE SOAP (11) Jadilah Diri Sendiri (11) Premium Beautiful (11) USAHAWATI UTARA. (11) Best From Northern Series (10) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) berkebun (9) hobi (9) PENTING (8) Pengumuman (8) Terapi (8) cinta....kasihsayang... (8) Aku Banggali (7) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) imotivasi.com (7) kemahiran belajar. (7) lucu (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) Datuk Maznah Hamid (6) EID MUBARAK (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) IABU (6) Joke of the day (6) PETUA TO' NENEK (6) Yuniarko Sukendro (6) program (6) ANEKDOT (5) Aku Poshtun (5) I AM AGEL (5) IAB (5) Istikharahku (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) dari blog MITI's (5) Falsafah...fail sampah (4) Fig Colector (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) LABBAIK COUNSELLING AND CONSULTANCY CLINIQUE (4) LEGASI (4) Musibah (4) kreativiti (4) Bookreview (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Majlis Perkahwinan (3) Mutiara kata.... (3) SELAMAT CURTAIN KEDAH (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) BAHAYA.... (2) Birthday Vacation (2) CAT WORLD (2) COVID19 (2) FAKTA VS AOTA (2) HARI ANUGERAH KUALITI DAN INOVASI (2) Habib (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Inovasi (2) Karya Kreatif (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (2) SELAMAT HARI GURU (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) al (2) my video (2) pohon syurga (2) Ayah (1) Ben Ashaari ...otai blogger (1) Business (1) DAO (1) DIY PROJEK (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) IRFAN KHAIRI (1) Info Niaga (1) Kartun (1) Kedah Negeriku (1) Langsir (1) MAS (1) Mak Dan Ayah (1) Maulidurasul (1) NLP (1) PROJEK (1) Pekeliling oh pekeliling (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) Selamat Hari lahir (1) T (1) UB (1) perniagaan (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Tuesday, March 1, 2011

Meeting kurikulum hari ini...

Depan pagar rumah...semat lagi nak berposing
 Hari ini  hari ke 28 dalam bulan Februari..hari terakhir..Tahun lompat..
.aiya..aiya.aiya..lompat apek lompat..kuih bakul pun tak sempat nak makan lagi..ada dlm peti ais..SEDAPPPPPPPPP.
Muka orang boring nak pi mesyuarat......bosan nye...
 Inilah tugas dan tanggungjawab kami..gilir-gilir pi mesyuarat....sementara je..nati ada big boss oklah.. tak yah pi mesyuarat lagi..
Ini PAK BERIANG...memang suka sangat bergaduh dengan Cik Ahh..aku dah aada dua ekor peminat...tapi tak bolehh dekat ..mesti bercakau...
Kusyuk sungguhlah ahli jemaah meeting Curriculum  ni..
 Berita bergambar sajalah..malas nak mengarang..janji adik beradik aku dan fren aku boleh tengok...
Ahli jemaah ..jam 5.20 petang...alahai meeting dari 9 pagi....ishshshshshsk
Megat Fisol....muka tention


Datuk..alahai..semoga menjadi kenyataan

Ketua Jabatan..Timbalan Pengarah KML
Macam selaluaku memang aktif dan otak memang tak boleh diam.Jadi untuk meningkatkan interaksi  dengan unconscious mind aku maka aku akanmelukis danterus melukis.maka banyaklah lukisan aku..istimewanya kali ini lebih menceriakan...
Pandangan keseluruhan gambar lukisan aku...

Wajah ini sbnrnya wajah aku tapi tambah misai n jambang dah jadi wajah sseorng yg amat aku sayang dan kat dlm tu ada gambar tali dan jari bersarung cincin..maknanya hati aku telah terikat dengannya...

Matahari yang menyinari dermaga...hati aku gembira..burung ..persahabatan yg menceriakan,,dermaga di seberang dekat dengan  gunung impian aku..impian ku kini hanyalah utk bersamainsan ygmenyayayangiku

Sepasang ikan paus yang bahagia..hampir dengan hatiku..dari benua yang terpisah jauh

Dolphin..identiti diriku yg ceria dan sentiasa lincah dan membahagiakan.air..laut.rezeki yang melimpah ruah

Keseluruhannya aku merindui dirinya
Itulah hasil selama 2 jam setengah mendengar meeting..catatan tak lupa sebb aku memang mencatat setiap isi penting.walaupun aku melukistapi telinga aku mendengar danotak aku berfikir...bila kena respon aku akan memberikan jawapan dan respon yg diminta.
Turun tangga nak balik dah jam 5.3 petang...hujan tak leh jln kat pdg..

Naik tangga.....semput..juga..
Turun tangga...ini yang aagak merbahayakan lutut sebb impak hentakan berat badan..
.
Cantikkan motor ni...nak beli lah..rasanya kalau aku yg pakai boleh tak??????
:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Sayang Shikin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in