kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (215) suara hatiku (199) nikmat Allah (141) Alhamdulillah (135) cinta....kasih..sayang...hubbyku (127) ilmu (106) belajar (89) CHAPTER HIDUPKU..... (86) memori oh memori (75) Puisi/Sajak/Gurindam (72) cabar minda (70) kerjayaku (70) D'Perantauan (65) nasihat (59) berita (46) keluargaku (44) 1 entri 2 stories (41) kerjayaku...kemahiran (41) Chef Shikin...cooking skill (39) cabar diri... (39) Pergilah bercuti (36) dari seorang sahabatku (35) Mari Melancong (30) Usahawan (29) dugaan..ujian hidup (29) Siapa kau...dihatiku? (26) Motivasi diri (24) resepi aku (24) ESQ165 (23) My Dreams Come True (23) pengalaman (22) sunnah (17) teratak aish (17) lucu... (16) Travel logku (15) BUKU (14) tin@teratak aish (14) Aku Adalah Aku (12) art theraphy (12) HOMEMADE SOAP (11) Premium Beautiful (11) Tazkirah (11) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) Harilahirku....Shikin Sayang (10) USAHAWATI UTARA. (10) Best From Northern Series (9) hobi (9) PENTING (8) Terapi (8) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) berkebun (7) imotivasi.com (7) kemahiran belajar. (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) Datuk Maznah Hamid (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (6) PETUA TO' NENEK (6) Pengumuman (6) Yuniarko Sukendro (6) cinta....kasihsayang... (6) lucu (6) program (6) Doaku (5) EID MUBARAK (5) I AM AGEL (5) IAB (5) IABU (5) Joke of the day (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) dari blog MITI's (5) Falsafah...fail sampah (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) Istikharahku (4) Jadilah Diri Sendiri (4) LEGASI (4) Musibah (4) Penulisan (4) Fig Colector (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Mutiara kata.... (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) BAHAYA.... (2) CAT WORLD (2) FAKTA VS AOTA (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Majlis Perkahwinan (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) my video (2) Ben Ashaari ...otai blogger (1) DAO (1) DIY PROJEK (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) Kedah Negeriku (1) LABBAIK COUNSELLING AND CONSULTANCY CLINIQUE (1) MAS (1) NLP (1) PROJEK (1) Pekeliling oh pekeliling (1) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) SELAMAT HARI GURU (1) T (1) UB (1) al (1) kreativiti (1) pohon syurga (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Saturday, March 19, 2011

SunShine .....Fajar di bumi KML

Ini Linda teman jogging pagi-pagi..
Indahnya fajar di bumi KML....kalau tak turun jogging awal pagi emmang terlepas peluang nak tengok keindahan sunrise di bumi ini. Sangat indah warna langit yang semakin menyinsing siang...inilah antara nikmat Allah yang tak dapat kita beli dengan wang ringgit berjuta.... Sangat indah ...tapi tangkapgambar pakai sony Ericson jadi gambarnya boleh aje lah..tak delah secantik pakai Nikon 320K..ape ke...
Suasana biru langit yang sangat cantik......mana nak dapat tengok kalau tak bangun awal...
Suasana masih gelab  dan yang sangat indah dan mengujakan adalah warna langit...sangat cantik....
Betapa indah ciptaan Allah..alam semesta ini...

Cahaya cerah mulai menyinsing siang.......

Cerah kelihatan....

Bumi KML indah
Bila dah masuk pusingan yang ke enam biasanya semakin cerah kelihatan dan semakin hilang warna biru langit yang ssangat indah....
cahaya cerah di pagi hari yang  tenang dan damai....
ebiasaannya bila habis pusingan ke 10 suasana sudah semakin cerah dan matahari belum terbit lagi dan kebiasaannya jam 6.45 pagi kami akan selesai berjogging dan berjalan je...aku ni.tapi sangat indah dan sangat  segar  bila baik rumah buat colddown dan bersiap-siap untuk sarapan pagi dan juga  bersiap ke tempat kerja....Itulah kenikmatan berriadah di pagi hari sebelum ke pejabat...

:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Sayang Shikin
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in