koleksi peribadi dikongsi bersama insan2 disayangi

kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (212) suara hatiku (198) nikmat Allah (140) Alhamdulillah (127) cinta....kasih..sayang...hubbyku (127) ilmu (102) belajar (87) CHAPTER HIDUPKU..... (80) Puisi/Sajak/Gurindam (72) memori oh memori (72) kerjayaku (69) D'Perantauan (65) cabar minda (63) nasihat (58) keluargaku (42) Chef Shikin...cooking skill (39) kerjayaku...kemahiran (39) berita (38) cabar diri... (37) Pergilah bercuti (35) 1 entri 2 stories (34) dari seorang sahabatku (32) Mari Melancong (30) dugaan..ujian hidup (29) Usahawan (28) Siapa kau...dihatiku? (24) resepi aku (24) ESQ165 (23) My Dreams Come True (21) pengalaman (21) Motivasi diri (19) sunnah (17) lucu... (16) teratak aish (15) Travel logku (13) tin@teratak aish (13) art theraphy (12) HOMEMADE SOAP (11) Premium Beautiful (11) Tazkirah (11) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) USAHAWATI UTARA. (10) Harilahirku....Shikin Sayang (9) PENTING (8) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) Terapi (7) berkebun (7) hobi (7) imotivasi.com (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) PETUA TO' NENEK (6) Yuniarko Sukendro (6) kemahiran belajar. (6) program (6) EID MUBARAK (5) I AM AGEL (5) IAB (5) Joke of the day (5) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (5) Pengumuman (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) cinta....kasihsayang... (5) dari blog MITI's (5) lucu (5) Falsafah...fail sampah (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) Istikharahku (4) LEGASI (4) Musibah (4) Datuk Maznah Hamid (3) Fig Colector (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Mutiara kata.... (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) CAT WORLD (2) Doaku (2) FAKTA VS AOTA (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Majlis Perkahwinan (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) my video (2) BAHAYA.... (1) Ben Ashaari ...otai blogger (1) DAO (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) Kedah Negeriku (1) MAS (1) Pekeliling oh pekeliling (1) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) SELAMAT HARI GURU (1) T (1) UB (1) al (1) pohon syurga (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Sunday, March 13, 2011

For the rest of my life.........you always inmy heart ..

Afifi Solihin Bin Ahmad Sobri@Che Fatimah...
 Mengapa Afifi Solihin sangat menyentuh hatiku?????
Hanya Allah SWT yang Maha Mengetahui...sejak Emma mengandungkan afifi akulah manusia yang palaing gembira dan seronok sebab seingat aku memang aku yang teringin sangat nak mengandung tetapi apakan daya aku hanya merancang tetapi Allah yang menentukan ..perkahwinan yang aku rancang akhirnya tergendala dan terbatal kerana Allah lebih mengetahui segala-galanya..aku hanyalah manusia yang tidak mampu untuk memikirkan semuanya itu..Tetapi Emma dan Sobri adalah manusia yang sangat baik kerana sanggup bersusah payah kerana aku dan hinggakan berlaku bermacam-macam insiden yang lucu yang kadang-kadang menjadikan aku hilang tention memikirkan masalah sendiri.
Alih-alih selepas  huru hara  dalam hidupku dalam tahun 2009 itu Emma yang mengandung dan hanya Allah SWt yang mengetahui perjalan hidup setiap hambaNya....
Bonda nak suap Afifi tapi mulut bonda lebih besaq dari Afifi....
Semoga Allah SWT menjadikan Afifi seorang anak yang soleh seperti namanya Afifi Solihin..Ameen
 Memang setiap kali aku tengok Afifi aku sangat bahagia kerana aku memang suka padanya ...masa Emma mencari nama-nama yang sesuai untuk dia..aku ada bagi cadangan juga  ADAM SAFIYULLAH  dan  ketikaitu memang tengah menggila cerita Nur Kasih kat TV dan kebetulandia memang carui nama AS jadi  ketika itu PIALA DUNIA FIFA South of Africa  dan macam mana Emma dapat idea pula dia terbalikkan FIFA jadi AFIF  dan nak bagi sedap kan  hati letak AFIFI S..nasib baik letak Solihin kalau letak South Africa.
Anak yang celik IT..kecik-kecikpun dah pandai tekan komputer...
Sejak dia lahir memang aku takkan lepaskan peluang nak pergi jumpa Afifi setiap kali aku balik ke Kedah..Aku memang rindu pada Afifi dan setiap malam aku akan buka tengokgambar yang Emma upload kat Facebook dan memang itu saja pengubat rindu dihati ini....
hA...jumpa apa lah tu..ada bulu kena tanganlah tu...
 Semoga  Afifi Solihin sentiasa dalam rahmat Allah SWT.
Buat muka geram........geramnya bonda tengok....
Senyuman yang menggongcang iman...yang menyebabkan bonda rindu selalu....
Happy Family..semoga bahagia selalu dalam rahmat Allah SWT...Ahmad Sobri @ Emm@Che Fatimah, Alissa dan Alyaa
sejak lahir muka tak ubah macam ..mat Sob


:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Sayang Shikin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in