koleksi peribadi dikongsi bersama insan2 disayangi

kalau dah rajin menulis:

cinta....kasih..sayang... (212) suara hatiku (198) nikmat Allah (140) Alhamdulillah (127) cinta....kasih..sayang...hubbyku (127) ilmu (102) belajar (87) CHAPTER HIDUPKU..... (80) Puisi/Sajak/Gurindam (72) memori oh memori (72) kerjayaku (69) D'Perantauan (65) cabar minda (63) nasihat (58) keluargaku (42) Chef Shikin...cooking skill (39) kerjayaku...kemahiran (39) berita (38) cabar diri... (37) Pergilah bercuti (35) 1 entri 2 stories (34) dari seorang sahabatku (32) Mari Melancong (30) dugaan..ujian hidup (29) Usahawan (28) Siapa kau...dihatiku? (24) resepi aku (24) ESQ165 (23) My Dreams Come True (21) pengalaman (21) Motivasi diri (19) sunnah (17) lucu... (16) teratak aish (15) Travel logku (13) tin@teratak aish (13) art theraphy (12) HOMEMADE SOAP (11) Premium Beautiful (11) Tazkirah (11) ESTIMAR HOMEMADE AURA SOAP (10) USAHAWATI UTARA. (10) Harilahirku....Shikin Sayang (9) PENTING (8) CONTEST D'moontest (7) Projek Senyum (7) Telekung JC Siah Eksklusif (7) Terapi (7) berkebun (7) hobi (7) imotivasi.com (7) santapan telinga (7) DOA TERAKHIR 39 (6) GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG (6) PETUA TO' NENEK (6) Yuniarko Sukendro (6) kemahiran belajar. (6) program (6) EID MUBARAK (5) I AM AGEL (5) IAB (5) Joke of the day (5) PERNIAGAAN PALING MENGUNTUNGKAN (5) Pengumuman (5) Siapa pakai Premium Beautiful ?? (5) UCAPAN (5) cinta....kasihsayang... (5) dari blog MITI's (5) lucu (5) Falsafah...fail sampah (4) Giveaway Blogger's (4) IKLAN (4) Istikharahku (4) LEGASI (4) Musibah (4) Datuk Maznah Hamid (3) Fig Colector (3) HANDMADE. (3) Hari Rayaku. (3) KENDURI KAHWIN (3) MIKE DAVID (3) MUEZAH (3) Mutiara kata.... (3) TNPOD8581 (3) Testimoni (3) anak dagang di perantauan (3) CAT WORLD (2) Doaku (2) FAKTA VS AOTA (2) I luv ISLAM (2) INDAHNYA NEGERIKU KEDAH DARULAMAN (2) Majlis Perkahwinan (2) PROJEK SUCCESS CORNER SMKAM (2) SSFG (2) SUNNAH'S FASHION GLAM (2) Tinteratakaish (2) Video ku (2) my video (2) BAHAYA.... (1) Ben Ashaari ...otai blogger (1) DAO (1) Dr Azizan Osman (1) FOLLOWER BERTUAH (1) HADIS (1) HARI GURU (1) I (1) Kedah Negeriku (1) MAS (1) Pekeliling oh pekeliling (1) REMPAH SERBAGUNA MAK TEH BATU 10 (1) SEKOLAH MENENGAH TUN SYARIFAH RODZIAH (1) SELAMAT HARI GURU (1) T (1) UB (1) al (1) pohon syurga (1)
Semoga Bahagia Selalu,Sihat dan Kaya. Ameen ya Rabbal Alameen.Sayang Shikin ....

Monday, April 11, 2011

Berenang di Pool Kompleks Sukan LabuanSuasana panas terik jam 4.00 petangKe

Cuaca terik jam 4.15 petang...lepas asar..
 Inilah aktiviti yang paling menyeronokkan sebab seluruh badan bergerak dari hujung kaki hingga ke kepala bergerak..kalau senaman lain macam-macam impak pada tubuh aku yang comel ini...Al maklumlah kalau jogging nanti sakit lutut sebab  impak berat badan.  Kalau aerobik pun sama semuanya boleh menyebabkan ligemen lutut cepat menjadi haus...almaklumlah bila dah matang nih...

Jadi aktiviti yang sangat sesuai adalah berenang...memang siap boleh menari-nari dalam air..penang menguak aku berjoget dalam air ajelah. Memang enjoy sangat..Bila berenang ni teringat kat rozita kawan sekolam renang aku..kalau  ingatkan kembali memang itulah pengalaman yang sangat indah seabb Rozitalah orang yang selalu bagi semangat kat aku untuk terus berenang nih..
50 meter 1 lap...
Memang seronok sangat dapat berenang  nikmatnya tak terkata..kalau tengok ke kolam tu memang teruja sangat..mulatu gayat juga nak ke kawasan yang dalam tapi memandangkan hati ni tak puas kalau tak sentuh hujung pool ke hujung  pool ..akhirnya kami berenang sampai hujung...wahhhhhh...betul-betul best dan relaks sangat..
Akhirnya balik malam elok habis dinner ..tu pun makan pun dah tak boleh nak masak..main blend je ..Resepi semalam:
1 biji sunkist
1 biji timun
1 batang karot
1 batang saleri
1 sudu gula
secubit garam.....
Semuanya main blend je...dalam 500 ml air...minum...terus tidur...sampai ke pukul   6.00 pagi baru sedar...wah memang letihlah...sangat meletihkan..tapi Sleeping beautylah....
:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Shikin berkongsi bukan untuk dinilai atau dikeji...ikhlas luahan hati Sayang Shikin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.

Ya Allah ...makhbulkanlah impianku.
Ya Allah Kurniakanlah kerinduan untuk bertemu dengan Mu dan kenikmatan memandang wajahMU. Pandanglah aku hambaMu yang hina ini. Ya ArhamarrRohim.Amin Ya Robbal Alamin..in